• Slide1

Bij ons kunt u op de volgende manieren betalen:

  • Via iDEAL (iva de betaalomgeving van uw bank)
  • Vooruit betalen (handmatige overboeking via bank of giro)
  • Betalen bij afhalen

Hoe dan ook is betaling aan ons altijd veilig. Alleen de betaalwijze wordt geregistreerd. Verdere bank- of persoonsgegevens worden niet opgeslagen.

Lees meer...

Op 31 oktober 2015 openden Ingrid Tielemans en Ellen Deelen de winkel To-Get-Here aan de Vesperstraat in Mierlo.

Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Onze pakketten worden zorgvuldig verpakt en via DHL verstuurd. Middels uw opgegeven mailadres ontvangt u een automatisch Track & Trace nummer om uw pakket op de voet te volgen.

Wanneer een product niet uitvoorraad leverbaar is ontvangt u hier per mail binnen 24 uur bericht over. In overleg kijken wij samen naar een goed alternatief of ontvangt u het teveel betaalde bedrag retour.

Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen voor Nederland, België en Duitsland  € 5,25 voor bestellingen onder € 65,-. Gratis voor bestellingen vanaf € 65,-.

Niet goed-geld terug garantie
U heeft onze producten ontvangen en u bent niet tevreden? Dan mag u de producten terugsturen en krijgt u het geld voor de product(en) terug.

Wij storten uw geld, nadat het product in ongeopende verpakking bij ons retour is, binnen 14 werkdagen terug op uw rekening. De totale verzendkosten incl. de kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Retourneren
Niet tevreden met uw producten? Dan mag u de producten in ongeopende verpakking (voeding) retourneren naar het volgende adres:

Bijzondere Smaken
Moorveld 15
5757 PN Liessel
Nederland

Heb je klachten?
Een klacht is voor ons een gratis advies en we willen je daarom vragen om jouw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

E-mail
Indien u een klacht heeft omschrijf dan uw klacht en mail deze naar : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Graag de volgende gegevens vermelden bij uw klacht: uw naam, adres, datum van aankoop, ordernummer en uw voorstel voor een oplossing.

Post
Omschrijf uw klacht in een brief naar:

Bijzondere Smaken
Moorveld 15
5757 PN Liessel (Nederland)

Graag de volgende gegevens vermelden bij uw klacht: uw naam, adres, datum van aankoop, ordernummer en voorstel voor uw oplossing.

Artikel 16 uit Algemene voorwaarden- Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
    2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
    3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
    4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting WebwinkelKeur. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
    5. Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Waarom is het belangrijk mijn klacht bij Bijzondere Smaken te melden?
Wij hebben ons als doel gesteld ons te omringen met tevreden klanten en wij gaan dus op zoek naar een goede oplossing. Uw signaal komt rechtstreeks terecht bij de eigenaar van Bijzondere Smaken. Wij zullen uw melding met spoed in behandeling nemen en binnen 12 uur krijgt u van ons een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Wij zullen te allen tijde streven naar een gepaste oplossing.

Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren:

  1. Bij verzegelde producten: Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
  2. Leveringen die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  3. Leveringen die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  5. Producten die snel kunnen bederven of verouderen;
  6. Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  7. Voor losse kranten en tijdschriften;
  8. Voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Identiteit ondernemer

Bijzondere Smaken
Moorveld 15
5757 PN Liessel
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
0493-343158
KVK: 60584653
BTW:  NL 00188807B98

Eigenaresse Martine Maas, bereikbaar op 06-30382494.

Klikt hier voor het herroepingsformulier

 

Op dit moment maken wij gebruik van de diensten van DHL. Dit houdt in dat u uw bestelling binnen 2 werkdagen in huis heeft (uitgezonderd zon- en feestdagen). Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met u op.
Wanneer een product niet tijdig voorradig kan zijn, heeft u het recht om de bestelling te annuleren.

Bij bestellingen tot € 65,00 worden € 5,25 verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen boven de € 65,00 vervallen de verzendkosten, maar uiteraard ook als u uw bestelling tijdens de op de site aangegeven tijden in Liessel op komt halen.


Bijzondere Smaken organiseert leuke proeverijen!

Heb jij zin in een avondje uit? Alleen of met vriendinnen, collega’s of familie? Bij Bijzondere Smaken ben je op het juiste adres als het om proeven gaat.


De proeverij duurt ongeveer 3 uur. We beginnen de middag of avond met een welkomstwoord en iets lekkers. Vervolgens gaan we verder met een klein koud en warm voorgerechtje, daarna volgt een klein hoofdgerechtje en als laatste natuurlijk een toetje. We sluiten de avond af met een kopje koffie/thee. 

Lees meer...


In alle gerechten zit minimaal 1 ingrediënt van Bijzondere Smaken. Tussen de gerechten door zal de eigenaresse, Martine Maas, informatie geven over de producten en is er gelegenheid om alle producten te ruiken en/of proeven. Na afloop van de avond heeft u de mogelijkheid tegen contante betaling producten van Bijzondere Smaken te kopen. 
Ook is er een leuke cadeauhoek ingericht. Dus mocht je nog een cadeautje nodig hebben? Ook dan bent u bij Bijzondere Smaken aan het juiste adres!

De kosten voor deze proeverij bedragen € 17,95 per persoon inclusief koffie / thee en water.


Data 
      momenteel zijn er nog geen data gepland. 

Heb je nog vragen of wil je je aanmelden?  Dat kan telefonisch op 06-30382494 of  via e-mail; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Graag tot ziens,
Martine Maas

 Lees meer...Lees meer...Lees meer...

 

Bijzondere Smaken heeft voor 2018 nog geen activiteiten gepland staan.

Vraag, tip of suggestie?

  1. Laat het ons weten! Vul onderstaande formulier in!
  2. (*)
    Ongeldige invoer
  3. (*)
    Ongeldige invoer
  4. (*)
    Ongeldige invoer
  5. Spamcontrole
    Ongeldige invoer

Op de hoogte blijven?

  1. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
  2. (*)
    Ongeldige invoer
  3. (*)
    Ongeldige invoer

Volg ons ook op Social Media:

facebook  twitter  pinterest instagram

Contactgegevens

icon-location 

Moorveld 15
5757 PN Liessel

icon-phone

06 - 3038 2494
0493 - 343158

icon-mail

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

KvK: 60584653
BTW: NL 001888404B98

De waardering van www.bijzonderesmaken.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.

Vragen of afspraak maken?

Stuur ons een bericht op Whatsapp