Heb je klachten?
Een klacht is voor ons een gratis advies en we willen je daarom vragen om jouw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
E-mail
Indien u een klacht heeft omschrijf dan uw klacht en mail deze naar : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Graag de volgende gegevens vermelden bij uw klacht: uw naam, adres, datum van aankoop, ordernummer en uw voorstel voor een oplossing.
Post
Omschrijf uw klacht in een brief naar:
Bijzondere Smaken
Moorveld 15
5757 PN Liessel (Nederland)
Graag de volgende gegevens vermelden bij uw klacht: uw naam, adres, datum van aankoop, ordernummer en voorstel voor uw oplossing.
Artikel 16 uit Algemene voorwaarden- Klachtenregeling
- De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting WebwinkelKeur. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
5. Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Waarom is het belangrijk mijn klacht bij Bijzondere Smaken te melden?
Wij hebben ons als doel gesteld ons te omringen met tevreden klanten en wij gaan dus op zoek naar een goede oplossing. Uw signaal komt rechtstreeks terecht bij de eigenaar van Bijzondere Smaken. Wij zullen uw melding met spoed in behandeling nemen en binnen 12 uur krijgt u van ons een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Wij zullen te allen tijde streven naar een gepaste oplossing.